זיו חג'בי ז"ל

זיו נולד ב13/10/1983, ו' בחשוון התשמ"ד, בראשון לציון בבית החולים "אסף הרופא". כשהיה בגיל שנתיים וחצי עבר עם הוריו ואחיו הקטן טל לקיבוץ דורות וגדל שם עד גיל חמש. בדצמבר 1988 עבר עם משפחתו למושב ניר ישראל ונכנס ל"גן חרוב" לשנה אחת. הוא היה ילד חברותי ותמיד היו סביבו ילדים שאהבו לשחק איתו ולבלות במחיצתו.

את שנות לימודיו בבית הספר היסודי העביר בבית הספר "ניצן" שבקיבוץ ניצנים. הוא היה תלמיד חכם ומוכשר שכל המורות שיבחו. נגינה בקלרינט וקראטה היו תחביביו העיקריים ובנוסף אהב לשחק בחצר ולעזור לאביו בעבודות הבית, הגינה והבנייה (בתים, לא לגו).

בבית הספר התיכון האיזורי "באר טוביה" היה תלמיד חרוץ ומצטיין לאורך כל הדרך. חבריו ומורותיו מספרים שהיה נעים הליכות, תמיד ידע להסתדר עם כולם ולהשכין שקט ושלווה. הוא היה ילד מסודר ותמיד שאף לשלמות. בכל שנותיו במושב זיו היה בתנועת "בני המושבים" כחניך ולאחר מכן יצא לקורס מדריכים והפך להיות מדריך מוערך מאוד על חניכיו.
בכיתה י"ב, כחודש לפני יום הולדתו ה-18 בזמן שעשה בגרויות זיו מכיר את נטלי ואהבה בינהם פורחת.

כשזיו התגייס ראה את עתידו בצבא כמי שתורם למדינה ונותן באהבה את חובתו לה. כאשר קיבל את הזימון לקורס טיס שמח מאוד ומיד החל בהכשרה. לאחר כמה חודשים נפל מהקורס אך לא נשברה רוחו והחליט להמשיך בשירות משמעותי. בעקבות פציעה שגרמה להורדת הפרופיל הצבאי שלו התקבל זיו לתפקיד במודיעין חיל האוויר בשל נתוניו המצוינים. הוא המשיך את שירותו הסדיר בשירות קבע והמשיך לשרת במילואים שנים נוספות לאחר שיחרורו. זיו התגאה מאוד בשירותו במודיעין ונתן את כל כולו לכך. הוא מצא חברים טובים בכל מקום אליו הגיע שאהבו אותו והעריצו את דרכו.

בשנת 2008 עולה רעיון בבית המשפחה להקים ספא מאחורי הבית. זיו לוקח חלק משמעותי בתכנון, בבנייה ובתפעול של העסק המשפחתי. הוא משמש כמנכ"ל, איש מכירות ויד ימינם של הוריו בכל מה שניתן היה לעשות ולעזור. תוך כדי עבודתו החליט זיו ללמוד ראיית חשבון ב"מכללה למנהל", בראשון לציון והשקיע את רוב זמנו בכך. הוא סיים בהצלחה את לימודיו וקיבל את התואר "רואה חשבון". זיו צבר ידע וניסיון במשרדי ראיית חשבון גדולים ונחשבים ולבסוף ב"קבוצת אלון" במפעל "אלון מתכת". זיו היה חרוץ, מסור לעבודה והיה חשוב לו להצליח בכל מקום שעבד. הוא היה מוערך מאוד ואהוב על כולם.

בשנת 2009 התחתן זיו עם נטלי והם הביאו לעולם 3 ילדים – התאומים שיר וגיא, והקטן עדי.
ב7/10/2018, זיו יצא מוקדם בבוקר לעבודתו באזור התעשייה ברקן. הוא הגיע לעבודה בשעה 7:30 ורגע קצר לאחר שהתיישב מאחורי שולחנו הגיח מחבל שעבד כעוזר חשמלאי במפעל, ירה בו צרור כדורים ורצח אותו במקום. זיו השאיר אחריו את אשתו נטלי, שלושת ילדיו, הוריו איריס וחזי וארבעת אחיו איתי, טל, אור ושחר.

זיו חג'בי ז"ל - מושב ניר ישראל